VoIP telefonie onmisbaar voor elke professionele organisatie

In de laatste weken is het telefoonverkeer flink toegenomen. Als klanten massaal gaan bellen, dan is het een noodzaak om optimaal bereikbaar te zijn op jouw zakelijke nummer. Je bespaart er geld en tijd mee. Daarnaast maak je jouw organisatie locatie-onafhankelijk. Dat is wel zo handig, in deze bizarre tijden.

Slechts vier dingen nodig

Wat heb je precies nodig om met VoIP te kunnen bellen? Slechts vier dingen, namelijk:  voldoende bandbreedte, een VoIP-pakket, een telefoonnummer en een toestel. Met VoIP telefonie heb je gelukkig altijd voldoende bandbreedte om jouw telefonieverkeer te versturen en ontvangen. Afhankelijk van jouw wensen, neem je daarnaast eenvoudig een VoIP-pakket bij ons af. We leveren telefoonnummers uit iedere regio en elk land. Digihero levert verder ook betaalde (0900) en gratis (0800) servicenummers, zowel nationaal als internationaal. Wanneer je gekozen hebt voor een compleet abonnement, dan kun je bij ons kiezen uit meerdere toestellen.

Thuiswerken met VoIP

Thuiswerken met VoIP
Bellen via het internet, ofwel VoIP, heeft een groot voordeel: eenvoudig thuiswerken. Zo kun je overal waar je een internetconnectie hebt bellen, zoals je gewend bent op de zaak. Een medewerker belt uit met het zakelijke telefoonnummer en de inkomende zakelijke telefoontjes kunnen worden ontvangen. Een ander voordeel is het doorschakelen van jouw bedrijfstelefoonnummer naar jouw mobiele telefoon. Op zich niets bijzonders, maar met VoIP is het mogelijk om een tijdschema in te stellen. Zo kan bijvoorbeeld alleen doorgeschakeld worden tussen 08:00 – 14:00 uur als jij dat zo hebt ingesteld. Buiten deze tijden kan dan weer een andere doorschakeling plaatsvinden.

VoIP groeit mee met de organisatie

Zakelijke VoIP telefonie kent een onbeperkte capaciteit en optimale flexibiliteit. Capaciteit heeft onder andere betrekking op de bereikbaarheid. Met VoIP telefonie kun je zoveel gelijktijdige gesprekken voeren, als er toestellen zijn. Er is immers nooit een lijn bezet. Ook is het mogelijk om de telefonie met jouw bedrijf mee te laten groeien. Je kunt namelijk per dag gebruikers toevoegen of opzeggen. Ben je actief in een branche die bijvoorbeeld erg seizoensgebonden is? Dan kun je in die periode gemakkelijk en snel extra gebruikers toevoegen. Je betaalt dus nooit meer dan nodig is!

Uitgebreid arsenaal aan functies

Met VoIP telefonie kun je genieten van een uitgebreid arsenaal aan functies. Zo kun je een conference call houden met meerdere collega’s tegelijk, een wachtrij en een keuzemenu instellen, doorverbinden, gesprekken opnemen en nog veel meer. Je maakt gebruik van de nieuwste technieken en nieuwste features worden automatisch geüpload naar jouw online telefonie omgeving.

Ontdek de mogelijkheden van VoIP

Wij helpen je graag verder. Bel 010 30 60 000 of mail naar support@digihero.nl. Onze helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 9:00 uur tot 17:30 uur, op vrijdag van 9:00 uur tot 16:30 uur. Onze specialisten staan je daar graag te woord.

Vragen?
Neem contact op met ons.

maandag t/m donderdag

9:00-17:30

vrijdag

9:00-16:30