Werkt VoIP-telefonie voor mijn kleine bedrijf?

Klanten zijn niet geïnteresseerd in de omvang van jouw bedrijf. Het gaat hen juist om de klantenservice en communicatie. Het is belangrijk om een professionele indruk te maken tijdens het eerste contactmoment met de klant. Een manier om als klein bedrijf professioneel te komen is door gebruik te maken van VoIP.

Met VoIP kun je eenvoudig inkomende belletjes professioneel afhandelen en beheren zonder dat er veel kapitaal voor nodig is. Ideaal! Zeker wanneer jouw werknemers thuiswerken of op locatie, dan kun je altijd professioneel overkomen bij jouw klanten. VoIP-telefonie werkt voor elke organisatie en we leggen je graag uit waarom!

VoIP, wat is dat?

VoIP is een afkorting voor Voice over Internet Protocol. Kort door de bocht, bellen via internet. Op dit moment kun je bijvoorbeeld al bellen met apps zoals Skype, Facetime of Whatsapp. Bij VoIP draait het eigenlijk om zakelijk bellen via internet, ook wel cloud telefonie genoemd. Dit houdt in dat er niet langer centrales en aparte telefoonlijnen nodig zijn te bellen. Het internet wordt gebruikt om het signaal te versturen.

Hoe werkt VoIP voor kleine bedrijven?

VoIP biedt alle voordelen van traditionele telefonie en geavanceerde functies voor kleine bedrijven. Deze functies zouden onbetaalbaar zijn in de traditionele wereld van telefonie. Denk hier bijvoorbeeld aan voicemail naar e-mail of het instellen van een doorschakeling. In principe kunnen de medewerkers overal bereikbaar zijn met VoIP van Digihero. Zolang je maar internet hebt!

Met onze VoIP-functionaliteiten hoef je als bedrijf nooit meer een oproep te missen, inkomende oproepen wordt snel en efficiënt naar de juiste persoon geleid worden. Is diegene niet beschikbaar? Geen enkel probleem. Het VoIP systeem van Digihero kan gesprekken omleiden naar de eerste beschikbare medewerker. Ideaal toch?

VoIP biedt voordelen voor kleine bedrijven

We kunnen het niet genoeg benadrukken, maar VoIP biedt veel voordelen aan. Heel veel. Zo heb je bijvoorbeeld een enkel nummer voor je bedrijf, ongeacht waar jouw medewerkers zich bevinden. Verder kun jij jouw inkomende oproepen beheren met het belplan. Je kunt ze efficiënt omleiden en ervoor zorgen dat een beschikbare medewerker de oproepen van klanten behandelen. Verder kun je ook belgroepen vormen. Dit betekent dat je de groep medewerkers in één keer kan bereiken als bijvoorbeeld een medewerker niet bereikbaar is. Zo mis jij nooit een oproep!

Enkele voordelen van VoIP zijn bijvoorbeeld een voicemail, de mogelijkheid om een gesprek op te nemen, wachtrijen instellen of een conference call. Deze voordelen vergroten niet alleen jouw productiviteit maar ook de klantenservice. Daarnaast geven ze een professionele indruk van een veel grote organisatie. En dat zonder hoge kosten!

Vandaag aan de slag met VoIP

Als klein bedrijf moet je het beste van maken met zo min mogelijk middelen. Hierbij is VoIP de oplossing! VoIP biedt geschikte technologieën en mogelijkheden die de productiviteit en efficiëntie kunnen verhogen. Optimaliseer je klantenservice en wek de indruk dat een grote organisatie hebt met veel middelen. Wat ook geweldig is om vandaag nog aan de slag te gaan met VoIP, is de enorme kostenbesparing! Het onderhoud is geminimaliseerd want jouw telefooncentrale bevindt zich in de cloud. Er zijn geen grote investeringen nodig en de oproepen zijn goedkoper. En nog iets leuks: wanneer je onderling met collega’s belt, dan bel je gratis!

Waar wacht je nog op?

VoIP is ook geschikt voor kleine bedrijven. We helpen je graag verder op weg. Bel 010 30 60 000 of mail info@digihero.nl.

Vragen?
Neem contact op met ons.

maandag t/m donderdag

9:00-17:30

vrijdag

9:00-16:30