Inloggen
Mijn Digihero is de online omgeving waar u alle Digihero-informatie overzichtelijk bij elkaar heeft en kunt beheren: facturen, support-tickets, belplan, producten en meer.
Mijn Digihero is de online omgeving waar u alle Digihero-informatie overzichtelijk bij elkaar heeft en kunt beheren: facturen, support-tickets, belplan, producten en meer.
Met het servicecontract van Digihero heb jij een streepje voor. Zo worden klanten met een servicecontract direct geholpen bij storingen. Zelfs op zondagen, feestdagen en in de weekenden.
We bieden twee soorten servicecontracten aan, namelijk Basic en Premium. Wanneer je een servicecontract afneemt, krijg je het volgende:
ma t/m vrij 9:00 tot 17:30 uur
Het verschil tussen Basic en Premium zit in snelheid. Met een Premium Servicecontract worden de storingen sneller opgelost. Verder worden de storingen bij Basic tijdens kantooruren behandeld. Bij Premium worden storingen 24 uur per dag en zeven dag per week behandeld.
Je kunt onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland.
Ga naar ‘Mijn Digihero’ en log in. Je ziet bovenin een menu. Klik op ‘Administratie’. Hier heb je een overzicht van je gegevens, facturen, de producten en diensten. Kies voor ‘Facturen’ en je vindt een volledig overzicht van al je facturen en creditfacturen.
Haal het optimale uit uw VoIP-centrale! Kom naar de kosteloze en praktische cursus VoIP telefonie van Digihero.
Naast wat technische uitleg over VoIP-bellen gaan we vooral praktisch aan de slag. We hebben een hele ‘Digihero’ ingericht, zodat deelnemers gezamenlijk kunnen oefenen met doorschakelen, kopiëren van adresboeken, gesprekken in de wacht zetten of conference calls opzetten.
Log in op je persoonlijke omgeving ‘Mijn Digihero’. Ga naar ‘Centrale’ en selecteer de extensie in de *800 reeks. Vervolgens klik je op de button ‘Ga naar belplan’. Op deze pagina zie je ‘Type’ en vervolgens een scroll down menu met ‘doorsturen’.
Je handeling verschijnt nu in beeld.
Log in op je persoonlijke omgeving ‘Mijn Digihero’. Ga naar ‘Centrale’ en selecteer de extensie in de *800 reeks. Vervolgens klik je op het icoontje onder ‘Wijzigen’. Klik op de button ‘Ga naar Belplan’ en links zie je ‘Doorsturen’.
Kies in het menu voor de optie ‘doorsturen’ zodat je je nummer door kunt schakelen naar een extern nummer. Daarna klik je op het icoontje ‘+Toevoegen’. Er wordt vervolgens een nieuwe regel aangemaakt waar je de doorschakeling in kunt aanmaken.
Een welkomstbericht op je voicemail instellen, kun je doen via ‘Mijn Digihero’.
Professioneel laten inspreken door één van onze voice-overs? Neem contact op met onze support afdeling. Zij helpen je graag verder!